**  mundi - o autorze >  Galeria główna - mundi >  ptaki - birds > Aaaaaaa, nie wiem co chcialem powiedziec ;)
Aaaaaaa, nie wiem co chcialem powiedziec ;)
** © mundi
Oglądana 338 razy od 2012-06-27
 
 
zoom Pełny ekran

Aaaaaaa, nie wiem co chcialem powiedziec ;)


EXIF:  26 czerwiec 2012  NIKON CORPORATION NIKON D3 1/640sek  f/8  550mm    Full Exif

komentLogo Komentarze do fotki (18) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
14.12.13 13:41  kris22    ***
Aaaaaaa,ja wiem,podoba sie bardzo trzy razy tak.   odpowiedz mod
08.09.13 18:07  nlbk    ****
Fajny brzdąc   odpowiedz mod
29.06.12 02:18  dudley    *****
+   odpowiedz mod
29.06.12 01:28  mundi    **
Czesc Aniu, dzieki i Pozdrowki   odpowiedz mod
29.06.12 01:19  127179    **
spory ma ten dziobek...   odpowiedz mod
27.06.12 20:31  bemo    **
ja też ...   odpowiedz mod
27.06.12 19:49  adasko    **
chcial powiedziec.....PLUS....   odpowiedz mod
27.06.12 19:21  1widok1    ****
powiedziec mozna,ze nie ma nic do powiedzenia patrzac na super fote +   odpowiedz mod
27.06.12 18:50  mundi    **
Plus to tylko plus, minus to minus, fajnie jak ktos cos rzeczowo napisze, nie ma co sie czarowac, jest tutaj kilka osob ktore na fotografii sie znaja i czuja sie bardzo dobrze w jakims temacie, nie bede wymienial z nikow, bo moge kogos pominac, a chce tego uniknac, wiadomo o kogo mi chodzi, oni tez chca i podnosza swoja poprzeczke, sa na wielu portalach fotograficznych, poszli tam kiedy zobaczyli ze tutaj niestety juz sie niczego nie naucza, ale wracaja tutaj, bo zaczynali na FG czy tez z innych powodow, duzo sie tutaj dzieje, dobrego, zlego, ale cos sie dzieje , ktos kto naprawde chce wysokiego poziomu poprostu idzie na portal o wyzszym poziomie, nie ma jeszcze swoich wielbicieli wiec moze sie sprawdzic i zobaczyc co jest wart, faktem jest ze sa czasami rozczarowania i czuje sie zimna wode na swym ciele, ale czasami taki prysznic pomaga, nie ma co sie czarowac, FG do puki nie bedzie miala konkursow, czegos co naprawde spowoduje rywalizacje poziomu nie podniesie i nie ma co sie pieklic, jeli ktos bedzie naprawde chcial podniesc swoj poziom, moge podeslac kilka linkow do portali polskich i zagranicznych, umieszczajac tam swoje zdjecia dalej bedzie mogl tutaj byc, ale sadze ze przestanie juz walczyc, do wszystkiego trzeba dorosnac, Pozdrawaim   odpowiedz mod
27.06.12 18:37  sosiu    *
Nie My się dobrze bawimy   odpowiedz mod
27.06.12 18:37  sikoreczka25    *****
Maluszek chciał powiedziec ale nie mowi wiec robta co chceta....aaa...   odpowiedz mod
27.06.12 18:36  sikoreczka25    *****
a co wy sie juz zaczynacie bac plusowac? jak mnie sie podoba fotka i bede plusowala i juz...... czy ktos zabrania?   odpowiedz mod
27.06.12 18:19  Dudisan    *
nie wiem czy mogę dawać plusy , ale zaryzykuje ten maluszek jest słodki a ten cienias mnie powalił z nóg ,już nie kontynuuje szkoda słów   odpowiedz mod
27.06.12 18:08  mundi    **
, a jak za drugi plan, to sie nalezy   odpowiedz mod
27.06.12 18:07  sosiu    *
Nooo.... znowu zjebki dostanę za tego + umówmy się że za drugi plan go postawiłem Nikosiowi   odpowiedz mod
27.06.12 18:05  sosiu    *
Wiesz co ......... zejdź chodź raz do śmiertelników i zabierz się z D3 w plener ogranicz mu kreatywność w działaniu to na pewno coś spier......sz i minus pewny. Wiesz ja z obozu Canona jestem i może EOS D1 by się przydał   odpowiedz mod
27.06.12 17:57  mundi    **
No to gadaj teraz za co plusa postawiles ? , do tego cieniasowi jeszcze , ja sobie w domciu na hamaczku leze, sprzet jezdzi sam na foty i to taki, fiu, fiu , to plus sie nie nalezy, wymazuj , Pozdro Przyjacielu   odpowiedz mod
27.06.12 17:50  sosiu    *
Jak na takiego "GWIAZDORA" i na taki "SPRZĘT CO SAM ROBI FOTY" to słabiutko aaaaaaaa..........i na dokładkę strasznie nudzisz
Serdecznie Pozdrawiam
  odpowiedz mod