*****  zbirek - o autorze >  PRZYRODA >  HDR > pola golfowe
Zdjęcie należy do kategorii:  Architektura
pola golfowe
***** © zbirek
Oglądana 422 razy od 2012-05-02
 
 
zoom Pełny ekran

pola golfowe


EXIF:  1 maj 2012   Canon EOS 5D Mark II 1/15sek  f/11  58mm    Full Exif

komentLogo Komentarze do fotki (11) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
24.05.12 20:45  zbirek    *****
Bardzo dziekuje za docenienie!Serdecznie pozdrawiam!   odpowiedz mod
24.05.12 20:06  misteg    *
Niesamowity, czysty obraz. Robisz rewelacyjnie te HDR-y. Pełny pokłon w Twoją stronę za całokształt.   odpowiedz mod
21.05.12 10:18  modraszek    **
Fajnie tam i świetny kadr   odpowiedz mod
19.05.12 11:41  mukka    *****
ladnie pokazane, pieknie uksztaltowany teren. ja bym chyba wolala ciut mniej hdr, zeby wygladalo bardziej naturalnie, tu mi sie kojarzy bardziej z grafika komputerowa niz zdjeciem. Ale podoba sie   odpowiedz mod
10.05.12 11:53  tomcat    *
fajna obróbka i miejsce   odpowiedz mod
03.05.12 22:42  ela9621    *****
podobne pola, tyle że bez takiej wypasionej chatki masz w okolicach Wisełki w zachodniopomorskim   odpowiedz mod
03.05.12 22:40  1widok1    ****
nie az tak bardzo musisz wiedziec,ze zwykle membership jest na rok ze sniadaniem wlasnie w takim klubhouse jak
ten na fotce
  odpowiedz mod
03.05.12 22:32  Dudisan    *
to dla bogatszych chyba   odpowiedz mod
03.05.12 21:13  zbirek    *****
Nie wiem ile,bo i sam nie gram,ale napewno nie malo.   odpowiedz mod
03.05.12 20:21  1widok1    ****
nie gram w golfa a miejsce fajne +,ile $ za membership.   odpowiedz mod
03.05.12 07:43  Dudisan    *
ale tam uroczo   odpowiedz mod