**  adasko - o autorze >  Galeria główna: adasko >  Impresje >  Na krańcach Europy > silencio
Zdjęcie należy do kategorii:  Krajobrazy
silencio
** © adasko
Oglądana 631 razy od 2012-02-14
 
 
zoom Pełny ekran

silencio


EXIF:  10 maj 2010  OLYMPUS IMAGING CORP. E-510 60sek  f/14  9mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (28) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
21.07.12 20:57  ewa8    ****
przepięknie   odpowiedz mod
15.02.12 20:16  adasko    **
dziekuje za komenty i uznanie....   odpowiedz mod
15.02.12 19:46  flecik   
Wyśmienite   odpowiedz mod
15.02.12 06:15  mundi    **
Rewelka   odpowiedz mod
15.02.12 01:37  mireki45    **
dlatego napisalem-ten olimpus,poniewaz zamierzalem go kupic a nikona mam przez przypadek..czuje sie troche zawiedziony,a moze..nie mam talentu   odpowiedz mod
15.02.12 01:26  mireki45    **
talent tak..ale przed chwila poczytalem o tym ap.jest b.dobry..   odpowiedz mod
15.02.12 01:16  101mode    ***
powiedziałbym...ten talent...   odpowiedz mod
15.02.12 01:08  mireki45    **
ten olympus..   odpowiedz mod
15.02.12 00:47  127179    **
zabójcza fota...   odpowiedz mod
14.02.12 20:59  monalena    *
he,he,he w niektórych sprawach lepiej nie   odpowiedz mod
14.02.12 20:56  camelek    * edytowany 1 razy, ostatnio: 2012-02-14 20:57
Kobiety zawsze mają pierwszeństwo   odpowiedz mod
14.02.12 20:56  monalena    *
Paweł,ale pamiętaj-stoisz w ogonku za mną ! A Ty szewcu nie chodź boso !   odpowiedz mod
14.02.12 20:54  camelek    *
to ja tez czekam w kolejce na kalendarz   odpowiedz mod
14.02.12 20:53  adasko    **
myslalem ale jak sie to mowi szewc bez butow chodzi....   odpowiedz mod
14.02.12 20:40  monalena    *
Dzięki adasko , poczytam i kieeeedyś może coś z tego wyjdzie
Myślałeś kiedyś o zrobieniu kalendarza ? Ja bardzo bym chciała taki mieć więc jakbyś miał to jestem pierwsza w kolejce !
  odpowiedz mod
14.02.12 20:34  grys    *****
++!   odpowiedz mod
14.02.12 20:33  adasko    **
@monalena, oczywscie ze nie ale na poczatek trzeba sie troche wczytac w temat no i oczywscie zakupic dobry filterek a to juz nie takie proste....np. na Big Stoppera od Lee czeka sie do 7 miesiecy!!!   odpowiedz mod
14.02.12 20:30  Zbyszko23    *****
Bardzo mistrzowskie !   odpowiedz mod
14.02.12 20:10  Piotr150    *
O MAMO!!!!++++   odpowiedz mod
14.02.12 19:57  1widok1    ****
mozna dodac(ale nie wiem czy warto)za rzadko wstawiasz foty +   odpowiedz mod
14.02.12 19:44  pedrozo1    ***
Co tu pisać, kiedy się już wszystko rzekło   odpowiedz mod
14.02.12 19:27  ruranski    **
za sosiem   odpowiedz mod
14.02.12 19:23  sosiu    *
Rewelacyjna praca   odpowiedz mod
14.02.12 19:18  monalena    *
To mówisz , że wystarczy siedzieć w domu i czytać lekturę ?   odpowiedz mod
14.02.12 19:11  adasko    **
@monalena...troszeczke lektury..:http://www.optyczne.pl/37.1-poradnik-Filtry_szare_oraz_po%C5%82%C3%B3wkowe.html   odpowiedz mod
14.02.12 19:11  harb    **
świetna fota - gratuluję   odpowiedz mod
14.02.12 19:08  monalena    *
jak się robi takie zdjęcia ?????   odpowiedz mod
14.02.12 19:03  camelek    *
bajecznie to wygląda   odpowiedz mod