*****  sikoreczka25 - o autorze >  Galeria główna: sikoreczka25 >  To co chodzi i To co lata > ...
Zdjęcie należy do kategorii:  Inne
                                              ...
***** © sikoreczka25
Oglądana 522 razy od 2011-11-29
 
 
zoom Pełny ekran

...


EXIF:  16 listopad 2011  NIKON CORPORATION NIKON D60 1/400sek  f/5.6  300mm    Full Exif

komentLogo Komentarze do fotki (18) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
28.02.12 19:05  grys    *****
+!   odpowiedz mod
28.02.12 18:44  sikoreczka25    *****
Witaj ,witaj   odpowiedz mod
28.02.12 18:39  chaber    **
Ładnie. Witaj   odpowiedz mod
01.12.11 13:50  dudeusz    *
otóż to, porównawczo
a z wpisu passera można by wywnioskować iż Dudisanowi braknie +/-250mm
  odpowiedz mod
01.12.11 13:36  127179    **
Dudeuszu, słoneczko - Dudisan zadał pytanie "porównawczo"... więc chyba należy przeliczyć obie ogniskowe..?
natomiast ja sobie trochę żartowałam - sama mam sikorki z 100-tki, a w bociana 300-tką nie mogę "trafić"... choć to niewątpliwie nieco większa od sikorki "kura"..!
  odpowiedz mod
01.12.11 10:46  fotorobart    ** mod.
Dudisan jak wejdziesz na drzewo, zamaskujesz się, poczekasz cierpliwie to taką fotę (lub lepszą) zrobisz nawet "fiszką"   odpowiedz mod
01.12.11 09:55  dudeusz    *
ale nawiązujesz do zgoła odmiennego problemu
wpis ma się do zapytania Dudisana
Czy skoro Dudisan ma szkiełko 200mm to braknie mu 250mm czy 100mm (+/-20mm) ?
  odpowiedz mod
01.12.11 04:36  127179    **
w przypadku tej kawki w parku to... jak kawka "przysiędzie" to fota będzie albo nie będzie...
a Fotodeo się ostatnio uskarżał, że mu "dzikusy" za blisko podleciały, czyli ogniskowa rzecz względna...
  odpowiedz mod
01.12.11 00:22  dudeusz    *
tylko jakie to ma znaczenie w kontekście zapytania, powiem więcej, wprowadza tylko zbędne zamieszanie   odpowiedz mod
30.11.11 22:58  127179    **
ale Iwonki 300 to 450...   odpowiedz mod
30.11.11 20:14  dudeusz    * edytowany 1 razy, ostatnio: 2011-11-30 20:19
wyświetlane 200mm w aparacie kolegi to faktyczne 320mm :P

mowa jest o sprzęcie a nie o faktycznej ogniskowej
zatem wartości podane na sprzęcie/wyświetlane w body/exifie możemy traktować jako te właściwe, zresztą jak to się zwykło czynić
  odpowiedz mod
30.11.11 20:14  bemo    **
ale ostrości troszku brakuje...   odpowiedz mod
30.11.11 20:04  zetka    *
Udane było polowanko...   odpowiedz mod
30.11.11 16:00  sikoreczka25    *****
oj tam pisalam ze ogrodzenie sobie bylo.....   odpowiedz mod
30.11.11 15:32  passer    **
no no ladna fota ! Jednak wyswietlane 300mm w aparacie koleżanki to faktyczne 450 mm   odpowiedz mod
30.11.11 14:53  sikoreczka25    *****
Wiem,ze mozna ale ona siedziala na drzewie w parku a nie moglam podejsc blizej bo bylo ogrodzenie a ptica to chyba kawka ale nie wiem .....dz   odpowiedz mod
30.11.11 07:16  Dudisan    *
Sikoreczko czy 200mm takie zdiątko zrobię ? bo nie mam 300 pociesz mnie , że można   odpowiedz mod
30.11.11 07:15  Dudisan    *
co to za ptica gawron gapa wrona - bardzo mi się ten kadr i ptak podobuje   odpowiedz mod