****  limba3 - o autorze >  Galeria główna: limba3 >  nadmorskie > zat.Pucka
Zdjęcie należy do kategorii:  Morze
zat.Pucka
**** © limba3
Oglądana 757 razy od 2011-06-08
 
 
zoom Pełny ekran

zat.Pucka


EXIF:  10 kwiecień 2009  Canon Canon EOS 450D 0.3sek  f/11  55mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (18) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
24.06.11 21:12  pedrozo1    ***
Mniam mniam   odpowiedz mod
16.06.11 01:46  mundi    **
bardzo dobre, podoba sie   odpowiedz mod
11.06.11 12:23  Tomaszk    *****
Kusfelt   odpowiedz mod
10.06.11 22:41  kazmos    *
cieplo +   odpowiedz mod
09.06.11 18:00  siuda    *****
bdb   odpowiedz mod
09.06.11 09:32  gilermo    ****
ładnie   odpowiedz mod
09.06.11 00:08  limba3    ****
jeśli masz na myśli PD, to się zgadzam, ale tam w oddali to są łódeczki   odpowiedz mod
08.06.11 23:49  romanoano    *
fajne fajne jest... a matrycę dopieści proszę   odpowiedz mod
08.06.11 23:40  Ulcia666    ***
cisza   odpowiedz mod
08.06.11 23:16  ruranski    **
thx   odpowiedz mod
08.06.11 23:16  martinuspaxus    **
zrobione   odpowiedz mod
08.06.11 23:09  ruranski    **
SORRY!!! do wyróżnionych dałem minusa, niech to ktoś za mnie wyrówna.   odpowiedz mod
08.06.11 23:06  ruranski    **
minimalistyczne i bardo dobre   odpowiedz mod
08.06.11 22:07  opal    ****
Ładne,pełne spokoju.   odpowiedz mod
08.06.11 22:02  limba3    ****
dokładnie, zdjęcie zrobiłam w Kuźnicy-też polubiłam to miejsce.   odpowiedz mod
08.06.11 17:17  thio    *****
Ładnie.+   odpowiedz mod
08.06.11 16:49  wtsz    *
Limba3, tą fotografią dotykasz najwrażliwszej, najczulszej struny w moim sercu!
Zatoka Pucka to moje najbardziej ukochane miejsce na Ziemi, a z powodów osobistych nie mogę tam jeździć, nie byłem tam już 5 lat i strasznie za tym miejscem tęsknie, a Twoja fotografia pokazuje dokładnie TO, za co tak kocham Jastarnię i Półwysep Helski....

(domyślam się, że ta fota powstałą w Kuźnicy, ale to niczego nie zmienia w moim do niej stosunku)....
  odpowiedz mod
08.06.11 16:34  Dudisan    *
+   odpowiedz mod