*****  mielczanin - o autorze >  Wiosna...ach to TY >  Natura > Cattle Egret
Zdjęcie należy do kategorii:  przyroda
Cattle Egret
***** © mielczanin
Oglądana 291 razy od 2011-04-21
 
 
zoom Pełny ekran

Cattle Egret


komentLogo Komentarze do fotki (12) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
22.04.11 14:06  mielczanin    *****
  odpowiedz mod
22.04.11 00:41  witowy    *****
Wkurzony Szopen?   odpowiedz mod
21.04.11 20:43  mielczanin    *****
  odpowiedz mod
21.04.11 20:42  Dudisan    *
a nie mówiłem że to koń z białą kitą tylko te kopyta jakieś ptasie / he he he / pozdrówko   odpowiedz mod
21.04.11 20:35  mielczanin    *****
Prawda   odpowiedz mod
21.04.11 20:33  tsn    *
no tak ....czasami lepiej nie tłumaczyć   odpowiedz mod
21.04.11 20:27  mielczanin    *****
Dzieki
Mysle ze to jest rodzaj czapli
Jak chcialem nazwac po polsku to wyszlo Bydlo Egret
  odpowiedz mod
21.04.11 20:23  tsn    *
Cattle Egret ? mi to jakąś czaplę przypomina fajne foto   odpowiedz mod
21.04.11 20:09  mielczanin    *****
Aaaaa !   odpowiedz mod
21.04.11 20:06  fotorobart    ** mod.
konia nie, ale zad   odpowiedz mod
21.04.11 20:05  mielczanin    *****
Dudisan konia to ja tu nie widze
ale dzieki ze sie podoba
pozdrawiam....
  odpowiedz mod
21.04.11 12:49  Dudisan    *
przypomina z tył trochę konia ogólnie jak by płaszcz miała zarzucony i wogóle dostojnie jakoś wygląda na tym pieńku bo to chyba ona -podoba się   odpowiedz mod