**  adasko - o autorze >  Galeria główna: adasko > :::
Zdjęcie należy do kategorii:  Krajobrazy
:::
** © adasko
Oglądana 1464 razy od 2008-05-29
 
 
zoom Pełny ekran

:::


EXIF:  19 maj 2008  OLYMPUS IMAGING CORP.  E-510 0.01sek  f/11  40mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (24) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
23.09.09 18:35  camelek    *
+   odpowiedz mod
11.09.08 19:55  joannalegierska    ***
łoł jestem na +
niezle!!!!!
  odpowiedz mod
29.07.08 01:14  krismetal    ****
fota ma klimat ,kadr,tonacja na plus   odpowiedz mod
22.07.08 20:52  adasko    **
thx   odpowiedz mod
22.07.08 20:32  grucha23   
świetne!   odpowiedz mod
22.07.08 20:17  uti    ****
kadr , tonacja , obiekt , efekt końcowy podoba sie ..   odpowiedz mod
20.07.08 03:25  kasandra72    *
kadr , sepia na plus   odpowiedz mod
18.07.08 18:46  krecika    **
z arcitektura jest niełatwo - piękny kadr - oddaje klimat miejsca no i pasująca bardzo o obróbka - oryginalna   odpowiedz mod
15.07.08 20:45  tropical    ***
Dobry klimat   odpowiedz mod
13.07.08 22:38  adasko    **
dzieki i pozdro   odpowiedz mod
13.07.08 22:28  kijanka    *
z klimatem..ciekawe ujęcie.. plus   odpowiedz mod
05.07.08 10:32  harb    **
dobre -do tego kadru pasuje ta obróbka   odpowiedz mod
28.06.08 13:39  kepasa    ****
naprawde fajnie z tym ziarnem i tonacja...   odpowiedz mod
28.06.08 13:36  adasko    **
dzieki kasiab, pozdro   odpowiedz mod
28.06.08 12:02  kasiab    *
lubię taką obrókę   odpowiedz mod
22.06.08 02:54  adasko    **
dzieki dmarkuse i waldemar1....   odpowiedz mod
22.06.08 00:27  dmarkuse    *****
obrobka, kadr +   odpowiedz mod
22.06.08 00:01  wadek    ****
bardzo ciekawe daję dużego plusa   odpowiedz mod
18.06.08 11:47  gkwt1    *
Z jacksz1   odpowiedz mod
14.06.08 07:11  jacksz1    ***
Obróbka nadała klimatu.Pozdr.   odpowiedz mod
13.06.08 18:41  adasko    **
wielkie dzieki dla wszystkich.pozdro.   odpowiedz mod
13.06.08 15:00  katie    ***
podoba sie   odpowiedz mod
13.06.08 14:53  foreinger    ****
dobra praca   odpowiedz mod
04.06.08 23:33  maciejr    ***
fajnie wyszło to dodanie lat fotce. specyficznie fotografujesz budynki. ogólnie podoba się   odpowiedz mod