** mod.  jbabiak - o autorze >  RADOŚĆ >  CZLOWIEK II > obserwatorzy
Zdjęcie należy do kategorii:  Inne  ludzie  reporterskie
obserwatorzy
** © jbabiak
Oglądana 911 razy od 2008-04-06
 
 
zoom Pełny ekran

obserwatorzy


EXIF:  5 kwiecień 2008  NIKON CORPORATION NIKON D300 1/200sek  f/7.1  200mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (36) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
07.09.11 23:25  pawelfrent    ***
klasyka   odpowiedz mod
10.11.09 11:54  bielem    **
okno na świat ...+   odpowiedz mod
12.06.09 19:37  rotama    *
Świetne Jak widać nie tylko Doda w różu robi furorę   odpowiedz mod
24.04.08 10:19  krystek1976    **
Rewelacja +/+   odpowiedz mod
17.04.08 05:55  bielem    **
........... samo zycie   odpowiedz mod
14.04.08 21:26  krecika    ***
samo zycie !   odpowiedz mod
10.04.08 19:55  misiu997    ***
Super uchwycone   odpowiedz mod
10.04.08 19:50  mirossi    *
bardzo pozytywna fotka (+) świetne ujęcie wywołujące uśmiech na twarzy pozdrawiam   odpowiedz mod
09.04.08 16:59  anonimowy   
+   odpowiedz mod
09.04.08 15:24  rozi   
+   odpowiedz mod
09.04.08 13:56  anonimowy   
Foto bardzo fajne,pozytywne,wywoluje usmiech...jest na duz plus,ale nie do wyrozninych mz,ale ja sie nie znam   odpowiedz mod
09.04.08 13:53  rona    **
.. ja zapomniałam poprzeć i oddaję teraz plus do poleconych, też nieprzytomna jestem, pozdrawiam..   odpowiedz mod
09.04.08 13:32  premgra    ****
jawa, i tak wejdzie dałem pro   odpowiedz mod
09.04.08 13:25  jawa4    *
Najmocniej przepraszam. Mialem dac glos na plus do polecanych a kliknalem na minua. nieprzytomny jestem. Na szczescie jest jeszcze spora gorka wiec chyba nie bedzie to mialo wiekszego znaczenia... Cholera! Juz drugi raz mi sie to zdarzylo.... Wrrrrr!!!!   odpowiedz mod
08.04.08 17:20  numex33    *
..tak, szczegolnie letni obserwatorzy..gdzie obserwowanie i 'pilnowanie' okolicy to jedno z glownych zajec w ciagu dnia..czesto bardzo przydatne   odpowiedz mod
08.04.08 16:22  rona    **
..widziały Ciebie i pewnie rozmawiały o tym... bardzo ciepłe i rodzinne przesłanie   odpowiedz mod
07.04.08 11:59  gojaz   
fajne, ja tez to znam z sasiedztwa )
pozdr.
  odpowiedz mod
07.04.08 07:27  alex1953    *
świetne...ładnie wypatrzeni i utrwaleni...pozdr.]   odpowiedz mod
06.04.08 23:16  tutkajeczka    *****
+   odpowiedz mod
06.04.08 22:21  canonka    **
dobre )   odpowiedz mod
06.04.08 22:19  julia_123    ***
zabawne   odpowiedz mod
06.04.08 20:46  tropical    ***
Modele ładnie się ustawiły   odpowiedz mod
06.04.08 19:34  limba3    ****
świetne!!!!   odpowiedz mod
06.04.08 17:36  127179    **
dla mnie bomba! i w świetnym kadrze...   odpowiedz mod
06.04.08 17:08  slamil   
Świetny kadr...pozdrawiam   odpowiedz mod
06.04.08 15:00  barla    **** mod.
Dobre ujęcie, wymowne.
Dobrym obserwatorem rzeczywistości jesteś. Pozdrawiam
  odpowiedz mod
06.04.08 14:54  boczo2000    *
okno na świat,ten najbliższy,fajne z uśmiechem sobie popatrzyłem   odpowiedz mod
06.04.08 13:41  tedarn    *
fajne to   odpowiedz mod
06.04.08 13:37  dorlop    *
Zawsze trafione   odpowiedz mod
06.04.08 13:31  jbabiak    ** mod.
dzieki   odpowiedz mod