****  zett - o autorze >  wwolnejchwili >  ZWIERZĘTA > ...
Zdjęcie należy do kategorii:  Zwierzęta
...
**** © zett
Oglądana 795 razy od 2007-10-03
 
 
zoom Pełny ekran

...


EXIF:  25 wrzesień 2007  Canon Canon EOS 350D DIGITAL 1/125sek  f/7.1  55mm    Full Exif

komentLogo Komentarze do fotki (29) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
21.04.08 08:00  zett    ****
dzięki...   odpowiedz mod
20.04.08 12:57  kepasa    ****
dobrze powiedziane...
fota oczywiscie swietna...
  odpowiedz mod
20.04.08 12:54  witowy    *****
I kto to powiedział, że kaczory są brzydkie!?   odpowiedz mod
03.11.07 01:20  zett    ****
-babciu, a dlaczego masz takie duże oczy???
-bo od dwóch dni szukam dowodu....
  odpowiedz mod
02.11.07 23:18  slamil   
Oczywista oczywistość, że + ...pozdrawiam   odpowiedz mod
02.11.07 20:59  zett    ****
bo ona jest z układu.... dlatego w lewo...   odpowiedz mod
02.11.07 18:09  a610    *****
leci w lewo, wyraźnie   odpowiedz mod
26.10.07 11:22  zett    ****
dzięki...   odpowiedz mod
23.10.07 16:51  misiu997    ***
Odlotowa fotka +   odpowiedz mod
21.10.07 23:51  mandajo    * mod.
... UFFF!!!...   odpowiedz mod
21.10.07 23:44  zett    ****
uffff....   odpowiedz mod
20.10.07 22:25  modirak    *****
Niezły efekt tego panoramowania, pozdrawiam   odpowiedz mod
20.10.07 14:25  zett    ****
dzięki...   odpowiedz mod
16.10.07 19:08  dorlop    *
Bardzo udane-co za ekspresja   odpowiedz mod
13.10.07 18:27  zett    ****
dzięki za punkty... ...   odpowiedz mod
13.10.07 16:39  modliszqa    *
świetna fotka   odpowiedz mod
08.10.07 23:12  zett    ****
dziękuje....   odpowiedz mod
06.10.07 16:19  anonimowy   
podoba się.)   odpowiedz mod
06.10.07 05:30  pretorian    *****
fajne   odpowiedz mod
04.10.07 17:43  zett    ****
dziekuje ślicznie wszystkim...   odpowiedz mod
04.10.07 15:37  kepasa    ****
za zdjecie...
za tytul...
za komentarz... +
  odpowiedz mod
04.10.07 13:21  tutkajeczka    *****
świetnie to wygląda, plus   odpowiedz mod
04.10.07 11:55  chaber    **
Dobrze ustrzelona. Gratuluję. Pozdr.   odpowiedz mod
04.10.07 07:10  alex1953    *
ale ustrzeliłeś...ładne rozmycie tła...pozdr.]   odpowiedz mod
03.10.07 20:48  bew    ****
cóż za dynamika   odpowiedz mod
03.10.07 20:16  zett    ****
pielgrzym to istotnie niepokojąca informacja... ... jbabiak - dziękuję bardzo...   odpowiedz mod
03.10.07 17:28  jbabiak    ** mod.
pełna ekspresji, niełatwe do wykonania, bliskie idealności(ostrość kaczki) pozdr   odpowiedz mod
03.10.07 17:09  pielgrzym66    *****
Może to cię zasmuci,ale ten gatunek kaczek zostaje na zime i na reszte roku,chociaż jest jeszcze wyjście,to jednak już na privie...   odpowiedz mod
03.10.07 17:04  ruranski    **
fajnie ustrzelona   odpowiedz mod