*  kasiab - o autorze >  Blaski i Cienie >  Nagrody i Wyróżnienia > @
Zdjęcie należy do kategorii:  Krajobrazy
@
* © kasiab
Oglądana 1911 razy od 2007-04-26
 
 
zoom Pełny ekran

@


'' na pagórku niewielkim we brzozowym gaju ... stał ... biały ...''
EXIF:  8 kwiecień 2007  Canon Canon PowerShot A510 1/400sek  f/4  93/16mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (58) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
14.11.15 22:58  dzopetto    ***
extra..   odpowiedz mod
07.05.09 11:25  Sensemillia    *
świetna tonacja cudny klimat   odpowiedz mod
13.08.08 09:36  kasiab    *
  odpowiedz mod
11.08.08 15:58  wadek    ****
fajońskie   odpowiedz mod
23.07.08 16:14  bax181086    **
Cudne   odpowiedz mod
07.11.07 19:46  kasiab    *
miło mi, dziękuję   odpowiedz mod
06.11.07 11:14  katie    ***
z calej tej galeri najbardziej lubie to zdjecie...juz wracalam do niego pare razy i nadal mnie urzeka...   odpowiedz mod
01.10.07 20:15  kasiab    *
wielkie dzięki


POZDR.
K.
  odpowiedz mod
29.09.07 19:51  izabela27    ****
Zgadzam się tytuł trafiony +   odpowiedz mod
29.09.07 19:48  wanda15056   
za tytuł i kadr +, pozdrawiam   odpowiedz mod
04.09.07 00:23  tsn    *
lubię...   odpowiedz mod
26.08.07 07:12  vietvodao1    ***** mod.
Pomysłowe. Plusik za to ...   odpowiedz mod
25.07.07 23:15  privilege    *****
I tak się Kasiu zastanawiam kiedy tu przychodzę czy więcej w tobie fotografa czy poety
ale i jednego i drugiego dostatek
  odpowiedz mod
19.07.07 23:00  kasiab    *
dzięki hymnos   odpowiedz mod
28.06.07 16:05  hymenos    ***
Ech, ta klasyka. +   odpowiedz mod
28.06.07 15:56  kasiab    *
ładnie piszecie i cytujecie ...

pozdrawiam klasycznie...poetycznie
K.
  odpowiedz mod
28.06.07 15:28  anonimowy   
"...Na pagórku niewielkim, We brzozowym gaju..."   odpowiedz mod
28.06.07 15:09  bubi   
..."piękność twą w całej ozdobie widzę" i daję zasłużonego plusa. pozdr.   odpowiedz mod
28.06.07 14:29  viki   
"Tymczasem przenoś moją duszę utęsknioną do tych pagórkow leśnych, do tych łąk zielonych, szeroko nad błękitnym Niemnem rozciągnionych..." ))   odpowiedz mod
28.06.07 14:21  krystyna46    *
bardzo ładne wiejskie klimaty ,   odpowiedz mod
28.06.07 14:15  belas   
i ja sie dolaczam do wszystkich ehów i achów, bo warto. u mnie w ulubionych. no Pan Tadek jest to moja ulubiona klasyka, dlatego ++++   odpowiedz mod
28.06.07 14:08  kasiab    *
dziękuję Wam , pozdro   odpowiedz mod
23.06.07 13:01  akuracik    **
Bardzo to zdjęcie lubię...Pozdrawiam:"   odpowiedz mod
12.06.07 22:25  czasowstrzym    **
to miejsce świetne jest na spacery   odpowiedz mod
22.05.07 22:19  kasiab    *
miło przeczytać ...   odpowiedz mod
10.05.07 17:52  anonimowy   
a tu powiem, że podoba mi się...   odpowiedz mod
06.05.07 14:35  kasiab    *
dzięki paap ,testonate

pozdrawiam
  odpowiedz mod
06.05.07 11:49  paap    **
Piękna galeria Kasiu
  odpowiedz mod
05.05.07 21:42  tiestonate    *
bardzo ładnie, bardzo...jak niektórzy to potrafią zainspirować..tak dalej trzymać.   odpowiedz mod
05.05.07 09:59  kasiab    *
fokiz3 dzięki za plusową wizytę , pozdrawiam   odpowiedz mod