*  mglinka - o autorze >  Galeria główna: Marek Glinka >  USA > Pier 39, San Francisco
Zdjęcie należy do kategorii:  Inne
Pier 39, San Francisco
* © mglinka
Oglądana 1364 razy od 2007-04-06
 
 
zoom Pełny ekran

Pier 39, San Francisco


USA, California
EXIF:  2 marzec 2007  Canon Canon EOS 350D DIGITAL 1/800sek  f/3.5  17mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (17) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
05.07.07 10:01  boczo2000    *
ja też tak lubię,ładna tonacja-pozdr.   odpowiedz mod
28.04.07 12:00  pat    ***
NIE do ART za: Słsząc słowo/hasło San Francisco widzę tramwaje. Widzę przestrzenną architekturę. Widzę most wiszący, widzę zatokę, widzę słoneczną Kalifornię.
Autor pokazuje jednak inny obrazek. Może jest to na przykład polskie San Francisco. Może jest to jakaś metafora. Może jest to po prostu inne spojrzenie.
I bardzo dobrze.
Nie można powielać tych samych obrazków - nie dodając do zdjęcia czegoś z siebie.
Autor mówi: to jest moje widzenie. To jest moje francisco.
Nie umieszczałbym tego w kategori art jednak - ponieważ zdjęcie ma wiele z widokówki. Jest tylko zapisem istniejącego stanu rzeczy. Jest rejestracją.
Podoba mi się. Art jednak według mnie, nie.
  odpowiedz mod
28.04.07 11:54  mecdepologne    *****
TAK do ART za: klebia sie mysli spacerowiczow   odpowiedz mod
28.04.07 11:53  julka100    ***
TAK do ART za: a tu bede na TAK podoba mi sie!   odpowiedz mod
28.04.07 11:52  fotoadamski    *
NIE do ART za: taki fajny pstryk ,nic poza tym   odpowiedz mod
28.04.07 11:42  sq2hct    *
TAK do ART za: szeroko, przestrzennie, ładnie   odpowiedz mod
28.04.07 05:26  dorlop    *
TAK do ART za: Perspektywa,kadr-miejsce,okoliczności   odpowiedz mod
08.04.07 14:41  anonimowy   
ale fajne!   odpowiedz mod
07.04.07 14:43  mglinka    *
dziekuję za plusy i miłe komentarze! wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt wielkanocnych zyczę wszystkim autorom i odwiedzajacym FG.   odpowiedz mod
07.04.07 12:20  mecdepologne    *****
szerokim lukiem - podoba mi sie +   odpowiedz mod
06.04.07 19:26  emerald    ***
świetne ))   odpowiedz mod
06.04.07 16:06  jbabiak    ** mod.
widać sens panoramy,ciekawe.pozdr   odpowiedz mod
06.04.07 15:14  kasiab    *
świeny kadr i zawartość   odpowiedz mod
06.04.07 15:10  mglinka    *
bedę jak zwykle.. zapomniałaś że jestem ornitologiem ?   odpowiedz mod
06.04.07 15:08  akuracik    **
Ojjjj...to znaczy, że już nie będziesz liczył mew ?:"PP   odpowiedz mod
06.04.07 15:06  mglinka    *
dziękuję Iwonko juz jestem w Polsce Pozdrawiam serdecznie!   odpowiedz mod
06.04.07 15:01  akuracik    **
No taaaak... się siedzi za tym oceanem , to się i fajne miejsca foci :"PPP Bardzo fajny kadr...:" )) Pozdrawiam:"   odpowiedz mod