*  kasiab - o autorze >  Blaski i Cienie >  Jesienna zaduma > Nostalgia
Zdjęcie należy do kategorii:  Krajobrazy
Nostalgia
* © kasiab
Oglądana 711 razy od 2006-11-09
 
 
zoom Pełny ekran

Nostalgia


EXIF:  6 październik 2006  Canon Canon PowerShot A510 1/640sek  f/5.6  93/16mm    Full Exif

komentLogo Komentarze do fotki (40) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
03.11.07 12:15  marso122j   
Tak... w to miejsce warto wracać... Niepowtarzalny klimat +   odpowiedz mod
02.11.07 21:11  akuracik    **
Warte przypomnienia...:"   odpowiedz mod
21.10.07 14:01  excalibur    *** edytowany 1 razy, ostatnio: 2007-10-21 14:19
Spokuj cisza i ta kamienna laweczka...   odpowiedz mod
23.07.07 21:04  penelopis    ***
niezwykle miejsce...ciekawie zatrzymane w kadrze...   odpowiedz mod
12.06.07 22:18  czasowstrzym    **
mnie się bardzo podoba   odpowiedz mod
25.04.07 13:22  boczo2000    *
siąść,marzyć-pozdr.   odpowiedz mod
14.02.07 12:27  dorlop    *
Piekna nostalgia-wspaniały kadr,motyw,nastrój-to jest to-czego potrzebuje dobra fotka   odpowiedz mod
13.02.07 16:54  kasiab    *
dziękuję za wizyty

pozdrawiam
  odpowiedz mod
10.02.07 17:24  dorlop    *
Piekna nostalgia-piękne nietypowe barwy,miejsce-efekt zamierzony osiągnięty   odpowiedz mod
10.02.07 10:42  krystyna46    *
ladne miejsce ciche, spokojn ma klimat ,pozdrawiam   odpowiedz mod
10.02.07 10:16  akuracik    **
Piękne miejsce. Klimatyczne zdjęcie. Pozdrawiam:"   odpowiedz mod
09.01.07 14:29  kasiab    *
dziękuję za słowa uznania   odpowiedz mod
03.01.07 12:19  mieciu    ***
piekna nostalgia-widoczek, kolory burzowe ) bardzo mi sie podoba Pozdrawiam   odpowiedz mod
22.12.06 14:20  emerald    ***
jesteś mistrzynią w takich fotach )   odpowiedz mod
12.12.06 16:09  kasiab    *
dorlop,meian

thnx
  odpowiedz mod
12.12.06 15:16  meian    ***
piekny widoczek, odludny   odpowiedz mod
12.12.06 12:50  kasiab    *
mum,dusza

dzięki
  odpowiedz mod
12.12.06 12:47  dusza   
fajne,z klimatem...pozdr   odpowiedz mod
09.12.06 22:19  mum    ***
Bardzo klimatyczna fotka.   odpowiedz mod
06.12.06 14:17  kasiab    *
maba,marso122j dzięki za skreślnie tych paru słów   odpowiedz mod
03.12.06 15:18  marso122j   
Lubie tu zaglądać...   odpowiedz mod
28.11.06 20:26  maba   
Ląd jest ostry, wyraźny a morze zamglone łączy się z niebem w jedną przestrzeń.Gdzie chcesz być? Twoja nostalgia to malarska metafora.   odpowiedz mod
20.11.06 14:55  kasiab    *
@ang tnx
pozdrawiam- )
  odpowiedz mod
20.11.06 14:50  ang    ***
Bardzo mi się podoba+   odpowiedz mod
18.11.06 13:19  kasiab    *
Dziękuje wszystkim
pozdrawiam z nostalgią...
  odpowiedz mod
18.11.06 12:02  canonka    **
super kolorystyka i kadr, bardzo ładnie plusik   odpowiedz mod
16.11.06 13:50  stolart    * mod.
Wciągajace są te Twoje nostalgie Pozdrawiam   odpowiedz mod
16.11.06 13:41  kasiab    *
miło słyszeć
pozdro
  odpowiedz mod
16.11.06 13:39  olaj    **
Bardzo ładna fotka   odpowiedz mod
12.11.06 15:10  midway69    *
bardzo fajne   odpowiedz mod