****  solwo - o autorze >  Galeria Główna >  NAD morzem > Google-beach
Zdjęcie należy do kategorii:  Inne
Google-beach
**** © solwo
Oglądana 1048 razy od 2006-08-31
 
 
zoom Pełny ekran

Google-beach


A na górze kadru wieeelka ryba:D
EXIF:  17 sierpień 2006  NIKON CORPORATION NIKON D50 1/640sek  f/6.3  80mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (31) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
05.01.13 21:03  mietowy    *
Fleciku tu kiedys tak bylo zawsze a jakjuz sie pojawialy fotokupy bo itakie byly to autorzy w wiiekszosci krytyke traktowali jak nauke a nie atak   odpowiedz mod
05.01.13 19:47  flecik   
Świetne fotki wyciągasz z otchłani   odpowiedz mod
05.01.13 19:46  flecik   
Świetne fotki wyciągasz z otchłani   odpowiedz mod
05.01.13 19:40  grys    *****
warte przypomnienia   odpowiedz mod
10.01.12 22:22  grys    *****
++!   odpowiedz mod
19.02.09 10:15  julia_c    *****
ale fota   odpowiedz mod
19.02.09 09:50  dormik    *****
super   odpowiedz mod
19.02.09 09:29  jarzyna    *
ale czaaaaad   odpowiedz mod
26.01.08 20:29  mandajo    * mod.
widziałam, widziałam...   odpowiedz mod
26.01.08 20:27  witowy    *****
Popatrz a tam u góry wieloryb podpływa!   odpowiedz mod
26.01.08 20:24  mandajo    * mod.
foto w sam raz na dzisiejsza wietrzną szarugę   odpowiedz mod
01.03.07 14:20  solwo    ****
A dziękuję za odwiedziny Ja też lubię to zdjęcie, lepsze wrażenie robi odbitka 30x40cm, można sie z ludzi pośmiać Pozdrawiam!   odpowiedz mod
01.03.07 14:02  akuracik    **
O tej fotce też trudno zapomnieć... Pozdrawiam:" )   odpowiedz mod
18.01.07 19:54  jbabiak    ** mod.
świetna w zbliżeniu,i nie moze być inaczej jak tylko plus   odpowiedz mod
18.01.07 19:47  canonka    **
Wielki +
świetna praca!!!!!!!!!!!
  odpowiedz mod
18.01.07 19:12  anonimowy    edytowany 1 razy, ostatnio: 2007-01-18 19:13
Jaka ryba.Wieloryby na tarło ściągneły,przeca klimat się zmienia.).Super fotka.+.Pozd   odpowiedz mod
18.01.07 19:09  solwo    ****
podziękować   odpowiedz mod
18.01.07 14:31  rozi   
++++++   odpowiedz mod
20.12.06 11:10  modirak    *****
SUPER. (+)POZDRAWIAM   odpowiedz mod
21.11.06 10:53  asesino    **
co,gdzie,jak,skad?????, kurde ale bomba +   odpowiedz mod
21.11.06 00:10  akuracik    **
TAK do ART za: świetny pomysł na zdjęcie i dobre wykonanie :" Pozdrawiam   odpowiedz mod
21.11.06 00:07  anonimowy   
TAK do ART za: fotka jest rewelacyjna!!!   odpowiedz mod
20.11.06 00:32  anonimowy   
rewelacyjna ta fota!!! +   odpowiedz mod
20.11.06 00:29  solwo    ****
no no, to mi zakomplemenciłaś Aż się zarumieniłem A tajemnica.. chyba już omawiana przy foto obok Solwo zawsze chciał latać   odpowiedz mod
20.11.06 00:15  miderska   
solwo - zdradz tajemnice jak zrobiłeś to foto??? uważam że jest najlepsze z Twojej galerii i jedno z lepszych na FG...   odpowiedz mod
20.11.06 00:11  olunika    **
fajne te ujęcia z plaży   odpowiedz mod
04.11.06 09:49  solwo    ****
Dzięki za komentarze Ludzie wyglądają jeszcze "dokładniej" na odbitce 20x30 Pozdrawiam!   odpowiedz mod
04.11.06 00:51  anonimowy   
Jestem pod wrażeniem. Wpatruję sie i nie mogę uwierzyć... ludzie jak łebki od zapałek, ale tak wyraźnie że nawet kapielówki widać i do tego ta wielka ryba...   odpowiedz mod
04.11.06 00:45  potargana    ****
Świetne!
Oby do wiosny...
  odpowiedz mod
01.09.06 20:41  anonimowy   
brawo, jest extra i w dodatku wymowne jak diabli   odpowiedz mod