**  wawa - o autorze >  Galeria główna: wawa - Waldemar Wiśniewski >  Zima > Szadzią przyodziane
Zdjęcie należy do kategorii:  Krajobrazy  Zima
Szadzią przyodziane
** © wawa
Oglądana 4984 razy od 2006-03-01
 
 
zoom Pełny ekran

Szadzią przyodziane


Panasonic Lumix DMC-FZ30, ogniskowa 40 mm (dla 35 mm), F/6,3 , czas 1/500s ISO-80
polec

Moderator poleca:

szaramysza: zima jakich mało.. piękna galeria (4 marzec 2006)

komentLogo Komentarze do fotki (31) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
30.12.08 11:36  kristiang    ****
ładnie   odpowiedz mod
11.01.08 20:34  modraszek    **
Przepiękne   odpowiedz mod
10.01.08 13:46  boczo2000    *
a ja wolę tu   odpowiedz mod
30.12.07 21:39  lxp81   
Ładne ale bardzo zła jakość, na drzewach same prze ostrzone pixele :/   odpowiedz mod
30.12.07 21:32  temida    ****
cudnie pzd   odpowiedz mod
30.12.07 21:30  anonimowy   
yhm wypaśne   odpowiedz mod
30.12.07 21:28  kasiab    *
takich szukam   odpowiedz mod
20.12.07 20:51  krystyna46    *
to była zima ,lubię taką piękna zime ,a unas sniegu nie widac ,   odpowiedz mod
26.10.07 23:52  boczo2000    *
piękna jasna biel-pozdr   odpowiedz mod
11.02.07 16:51  harys30   
swietne!! pozdrawiam.   odpowiedz mod
11.02.07 16:41  koliber    ****
teraz dopieru tu trafilem, fajnie to wygląda, cała galeria fajna   odpowiedz mod
30.01.07 07:28  dorlop    *
Malowane delikatnością,ulotnością+++   odpowiedz mod
26.01.07 18:42  peterart    *****
tu jest dopiero zima pozdrawiam   odpowiedz mod
11.01.07 21:25  anonimowy   
Piękne! aż nierealne!
+
  odpowiedz mod
10.01.07 23:34  sbogdan1    *
to jest właśnie to może fotkami przywołamy zime   odpowiedz mod
18.09.06 10:06  wawa    **
Dzięki za odwiedziny pozdrawiam   odpowiedz mod
18.09.06 00:34  rona    **
..ale to zdjęcie jest tak przytulne,że aż ciepło się robi..hi,hi   odpowiedz mod
18.09.06 00:26  peterart    *****
no aż mrozem powiało rona może tak cieplejsze miejsce znajdziesz )   odpowiedz mod
18.09.06 00:16  rona    **
ależ to ładne!(+)   odpowiedz mod
17.09.06 23:57  marso122j   
Coś pięknego... Pozdrawiam   odpowiedz mod
24.07.06 19:50  wawa    **
Dzięki za odwiedziny, sam sobie z przyjemnością popatrzę w ten upalny dzień pozdrawiam   odpowiedz mod
24.07.06 18:34  squirrel    ****
fajnie....powiało chłodem
Piękna zima
  odpowiedz mod
24.07.06 17:43  midway69    *
pieknie...dawno nie widzialem takiej zimy..eeeh   odpowiedz mod
24.07.06 17:40  meian    ***
od dziś szczególnie polecana i przezemnie... lodu, lodu! na + ja 150! Ps. oczywiście zapraszam do wglądu w moją Leszczowo - Skandynawską galerie, pozdrawiam, m   odpowiedz mod
25.06.06 14:52  asiencja    *
o jak pieknie...chłodno...najchetniej zrobiłabym orła w tez śnieżnej pierzynce pzdr   odpowiedz mod
15.04.06 01:17  miderska   
hu hu ha zima zła - i jaka piękna, na + )))))))   odpowiedz mod
12.03.06 09:17  wawa    **
Dziękuję za odwiedziny i komentarze   odpowiedz mod
06.03.06 19:19  inanord   
Kiedy mnie sie wydajeże ta ostrośc obrazu nadaje tej fotce taki bajkowy , nierealny charakter. Mnie sie podoba.   odpowiedz mod
04.03.06 18:59  wtsz    *
Gdzie są takie piękne pola i takie bajeczne widoki? Pozdrawiam   odpowiedz mod
01.03.06 12:18  limba3    ****
trochę różowe, ale i tak dam plusa   odpowiedz mod