barrakuda17 - o autorze >  fiosenka >  ptaki > kormoran.jpg
Zdjęcie należy do kategorii:  Zwierzęta
kormoran.jpg
© barrakuda17
Oglądana 710 razy od 2005-05-23
 
 
zoom Pełny ekran

kormoran.jpg


EXIF:  10 lipiec 2004  EASTMAN KODAK COMPANY KODAK DX4530 ZOOM DIGITAL CAMERA 1/90sek  f/4.8  24mm

komentLogo Komentarze do fotki (3) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
23.05.05 21:57  barrakuda17   
szczerze mówiąc udało mi sie zrobić mu dwa zdjęcia....
i tak właściwie to ja na niego wlazłem. on tego do końca nie lubił i juz nie chciał czekać na trzecie zdjecie
  odpowiedz mod
23.05.05 19:24  anonimowy   
No nie, żeby kormoran tak komuś wlazł w obiektyw. Toz to zgroza. Zazdroszczę   odpowiedz mod
23.05.05 17:19  barrakuda17   
Dzieki za komentarz. Tak to prawda, ale zdjęcie robiłem bez zoomu... byłem tak zaaferowany tym ze pozwolił mi podejść tak blisko że efekt jest jaki jest ..   odpowiedz mod