****  mireki45 - o autorze >  Galeria główna - mireki45 >  scenerie.. > ..
Zdjęcie należy do kategorii:  Inne
..
**** © mireki45
Oglądana 504 razy od 2014-05-31
 
 
zoom Pełny ekran

..


EXIF:  11 kwiecień 2013  NIKON CORPORATION NIKON D90 1/250sek  f/4.5  75mm    Full Exif

komentLogo Komentarze do fotki (11) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
11.01.16 21:55  JCK68    *
Fajne. Takie "miękkie", ale chyba o to chodzi...   odpowiedz mod
15.04.15 15:29  mireki45    ****
jeszcze raz,dzieki..   odpowiedz mod
15.04.15 13:12  1widok1    ****
przyjemny fot +   odpowiedz mod
14.04.15 20:40  markowski    *****
delikatne-subtelne kolorki   odpowiedz mod
23.09.14 15:47  Gawron2    *
Fajnie się komponuje   odpowiedz mod
29.06.14 01:15  tomeq    *****
spoko   odpowiedz mod
09.06.14 11:32  fotojozephine   
..swietne...- ))))))..   odpowiedz mod
31.05.14 18:34  Dudisan    *
ciekawe spojrzenie   odpowiedz mod
31.05.14 16:46  mireki45    **** edytowany 2 razy, ostatnio: 2014-06-29 01:17
dzieki..   odpowiedz mod
31.05.14 16:37  GregyR    ****
coś w tym jest   odpowiedz mod
31.05.14 16:21  noneiron    ****
ładnie +   odpowiedz mod