**  ruranski - o autorze >  woda i góry >  zwierzęta >  .... >  auto świat > *ENZO V12 , 660KM, 700 000 Euro
Zdjęcie należy do kategorii:  samochody  mobilne
*ENZO   V12 , 660KM, 700 000 Euro
** © ruranski
Oglądana 1310 razy od 2008-12-10
 
 
zoom Pełny ekran

*ENZO V12 , 660KM, 700 000 Euro


EXIF:  1 grudzień 2008  Canon Canon EOS 40D 1/40sek  f/5.6  30mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (12) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
15.03.11 21:24  69easy    *****
oooo jeeesssuuuu!!!
Piotrek, to Twój?
  odpowiedz mod
11.12.08 22:47  adasko    **
Piotrek, ale ladny bialy garaz masz   odpowiedz mod
11.12.08 22:07  tsn    *
fajna fura..fajne foto   odpowiedz mod
11.12.08 19:21  dmarkuse    *****
to swiatlo wlasnie robi fotke.   odpowiedz mod
11.12.08 19:13  fotorobart    ** mod.
auto fajne, pomysł na foto fajny .. tylko to odbiecie switała wg mnie pusje odbiór..
nie dało się tego jakoś usunąć?
  odpowiedz mod
11.12.08 18:40  edward49    *****
Takieee, kształty... jakieś dziwne. Jednak maluch mnie się bardziej podoba i jest praktyczniejszy   odpowiedz mod
11.12.08 16:13  ruranski    **
aa! to u mnie pod biedronką nie ma problemu   odpowiedz mod
11.12.08 16:03  dmarkuse    *****
i do tego sie wszyscy gapia, ze nie mozna sie dopchac do auta jak sie z tesco wraca.   odpowiedz mod
11.12.08 16:00  ruranski    **
i mały bagażnik   odpowiedz mod
10.12.08 22:42  koliber    ****
e tam , ciasne ,głośne i niewygodne   odpowiedz mod
10.12.08 22:24  davidow    ***
o k... też chcę takie   odpowiedz mod
10.12.08 21:51  romanoano    *
Ciekawy kolorek wyszedł.   odpowiedz mod