**  jacekden - o autorze >  różne >  ART & wyróżnione > kropla koloru
Zdjęcie należy do kategorii:  Inne
Fotka: kropla koloru
** © jacekden
Oglądana 1553 razy od 2007-01-20
 
 
zoom
Powiększ fotkę do pełnego rozmiaru
509px * 640px / 137kB

kropla koloru


EXIF:  20 styczeń 2007  EASTMAN KODAK COMPANY KODAK Z650 ZOOM DIGITAL CAMERA 1/125sek  f/2.8  6.3mm    Full Exif

Wyroznione - obrazekFotka należy do Wyróżnionych

zobacz historię głosowania

komentLogo Komentarze do fotki (26) - od najnowszego

dodaj Dodaj komentarz
06.12.14 11:43  mireki45    ****
  odpowiedz mod
20.06.10 22:21  andriunator   
ciekawe,inne spojrzenie na krople deszczu   odpowiedz mod
06.06.08 18:20  anavera    *
i ten deszcz
co o szyby dzwoni
A
  odpowiedz mod
10.05.08 21:17  anavera    *
to, co lubię... spojrzenia... Anna   odpowiedz mod
29.03.08 17:39  weronis    *** edytowany 1 razy, ostatnio: 2008-03-29 17:40
nie ma za co dziękować Tobie dzięki za wymianę wrażeń ,świetny pomysł z tymi kolorami budynku niby normalne a jednak z bliska inne   odpowiedz mod
29.03.08 17:34  jacekden    **
weronis dzieki za +.pozdrawiam   odpowiedz mod
09.01.08 21:58  m4goo    *****
Fajnie wyszło   odpowiedz mod
08.03.07 20:50  anavera    *
Witaj Jacku!
Właśnie...
i to jest to...
pozdrawiam AnaVera
  odpowiedz mod
22.02.07 21:18  jacekden    **
pozostawiam te dwie fotki kiedys wróce jak bedzie z czym.pozdrawiam   odpowiedz mod
13.02.07 23:23  anavera    *
Witaj Jacku! Jest w czym wybierać u Ciebie...
Wybieram DESZCZ z jedną kolorową kroplą... Anna
  odpowiedz mod
24.01.07 11:56  jacekden    **
dzieki for all za odwiedziny i mile slowo.pozdr   odpowiedz mod
24.01.07 00:08  zetka    *
Musisz bardzo kochać świat,żeby dostrzec tak moment.technika poza moją oceną.   odpowiedz mod
21.01.07 20:00  akuracik    **
Plus za pomysł i wykonanie. Pozdrawiam:"   odpowiedz mod
21.01.07 19:58  zacosky   
TAK do ART za:... ognisko ciepla w szarosci   odpowiedz mod
21.01.07 19:58  anonimowy    edytowany 1 razy, ostatnio: 2007-01-21 19:58
TAK do ART za: kształty kropelek, i pomysł   odpowiedz mod
21.01.07 19:54  rodi   
TAK do ART za:za pomysł!!   odpowiedz mod
21.01.07 19:41  jacekden    **
dzieki pat.   odpowiedz mod
21.01.07 13:27  tamarysia    *
świetne zdjęcie. Trzeba umieć patrzeć żeby w kropli wody dostrzec kolory (i czyiś dom   odpowiedz mod
21.01.07 13:27  tamarysia    *
świetne zdjęcie. Trzeba umieć patrzeć żeby w kropli wody dostrzec kolory (i czyiś dom   odpowiedz mod
21.01.07 13:11  jacekden    **
dzieki za punkcik i komentarze.mysle o jakiejs ramce do tego.pozdr   odpowiedz mod
21.01.07 10:34  jbabiak    ** mod.
bardzo fajne, bo pomysłowe pozdro   odpowiedz mod
21.01.07 10:31  olis   
świetne pomysł super, wykonanie też bez zastrzeżeń. oby tak dalej!   odpowiedz mod
20.01.07 23:10  jacekden    **
dobranoc.   odpowiedz mod
20.01.07 21:00  miauczykot    ****
Ekstra kropelki łącznie z liderem.
Pozdr.
  odpowiedz mod
20.01.07 20:55  jacekden    **
niestety caly dzien taki.dzieki pozdrawiam   odpowiedz mod
20.01.07 20:51  wawa    **
Zrobiłem dzisiaj podobną i chciałem wystawić ) Widzę, że mamy taką samą pogodę dobrze uchwycone pozdrawiam   odpowiedz mod