Witaj! Gość   | Zaloguj
  Szukaj  
  Strona główna  | Najnowsze wątki  | Kto jest teraz na stronie?  | Zarejestruj się!  | Szukaj  | Pomoc  | Subskrybcja RSS (RSS Feed)

Przeskocz do »
Status Wątku: Normalny
Liczba postów w tym wątku: 19
[Dodaj do Ulubionych] [Obserwuj ten wątek] [Rozpocznij nowy wątek]
Autor
Poporzedni wątek Wątek był oglądany 5887 razy i ma 18 odpowiedzi Następny wątek
Anonim (konto usunięte)

wybór aparatu cyfrowego Odpowiedz na post
Odpowiedz cytując

W najbliższym czasie planuję zakup pierwszego aparatu cyfrowego. smile Przyznam, że nie znam się zupełnie na parametrach technicznych podawanych w charakterystyce aparatu. sad
Czy ktoś przystępny sposób mógłby podać, co oznaczają te dane i jaki mają wpływ na jakość zdjęć i technikę ich wykonywania?
Dodam, że interesuje mnie aparat w cenie +/- 1500 zł i bedzie on służył do wykonywania zdjęć w pomieszczeniach, zdjęć krajobrazowych jak również obiektów poruszjących się (psy) i drobnych elementów przyrody np. owadów.

Czy ktoś mógłby polecić konkretny, sprawdzony przez siebie model?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje. biggrin biggrin
[2004-11-14 11:45:40] Pokaż post w wersji do druku        Wyślij wiadomość prywatną [Link] Zgłoś ten post do Administratora  Na górę strony 
Anonim (konto usunięte)

Re: wybór aparatu cyfrowego Odpowiedz na post
Odpowiedz cytując

Wybór jest naprawdę duży w tej półce cenowej. Oczywiście aby dobrze wybrać powinieneś najpierw określić swoje potzreby, a także aspiracje.
Jeśli chcesz wykorzystywać aparacik do robienia fotek na imprezach, dokumentować życie rodzinne , znajomych to wystarczającym sprzętem będzie aparat z pełną automatyką i matrycą od 3-5 mln pix. Z tym zaznaczeniem że wielkość matrycy będzie istotna jeśli zamierzasz albo robić duże powiększenia, albo zamierzasz kadrować i robić papierowe odbitki.
Jeśli masz większe aspiracje poszukaj aparati który ma oprócz trybu auto, takze tryby manualne, dzięki temu będziesz mógł mieć większy wpływ na robione zdjęcie.