Witaj! Gość   | Zaloguj
  Szukaj  
  Strona główna  | Najnowsze wątki  | Kto jest teraz na stronie?  | Zarejestruj się!  | Szukaj  | Pomoc  | Subskrybcja RSS (RSS Feed)


Wprowadź poszukiwaną frazę:
Poszukiwana fraza
W bazie Użytkowników serwisu
Gdzie szukać
W kategoriach/forach
Data wiadomości
Załącznik ma przynajmniej     Załączniki
Ile wyników na stronie

Posty: 1473   Stron: 8   [ 1 2 3 4 5 6 7 8 | Nastepna strona ]
Post Forum Wysłany
Nowe forum - pytania odpowiedzi STyle własne, CSS
...zgłaszajcie w nowych wątkach na tym forum.
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-03-20 08:03:38
by olektrolek
biggrin Re: kilka pytan o css
[quote]po pierwsze co robic jak sie chce dodac do css-a grafike typu buttony itp., slyszalem ze ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-03-23 13:20:46
by olektrolek
Re: edycja zapisanego szablonu
[quote]Zrobilam dwa szblony - żaden nie jest doskonały. Chcialam je poprawić, ale gdy próbuję go ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-03-23 19:15:51
by olektrolek
Re: edycja zapisanego szablonu
nieeee, wszystko jest OK. zalogowałem się i zmieniłem troche pierwszy css - w czesci ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-03-23 19:23:07
by olektrolek
Re: edycja zapisanego szablonu
no dobrze, wyswietla sie to od góry bo nie zostało skasowane przy edycji... wykasuj sobie coś - ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-03-24 14:28:22
by olektrolek
Re: Co jest grane z własnymi stylami ???
wskaż galerię gdzie masz problemy
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-05-08 20:56:02
by olektrolek
Re: problem z linkami w "moja strona domowa"
[quote][b][color=red][size=4]ADMINIE POMOCY !!!!![/size] [/color] [/b][/quote] w edycji ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-05-24 07:26:09
by olektrolek
Re: problem z linkami w "moja strona domowa"
[quote] Wtedy jest OK. Jednak, gdy podam go w postaci sparametryzowanego adresu url: <A ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2006-05-24 11:04:51
by olektrolek
Re: edycja strony domowej
NA tą chwilę nie ma takiej możliwości: - jedna wersja homepage posiada ZMACZNIKI ktore ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2007-01-04 00:22:48
by olektrolek
Re: Co mam robić dalej z css
wyslij do nas na kontakt@.... jesli css okaze sie oryginalny to podeponiemygo do biblioteki ...
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2007-05-04 08:57:51
by olektrolek
Re: POMOCY!!!!
Przeloguj się. nie wygląda żebyś coś skasowała... wink
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2007-10-29 14:50:34
by olektrolek
Re: Arkusz Css
a ja w sprawie avatara powyzej. fajowy ;-)
Style własne - CSS - pytania i odpowiedzi 2009-06-05 18:39:30
by olektrolek
applause Re: Najczęściej stosowane obiektywy
OFFTOPIC: "fotogalerników" - super zwrot hugs . Kupuję go.
Dział analogowych lustrzanek 2004-11-18 22:06:29
by olektrolek
Re: Najczęściej stosowane obiektywy
[quote]a ze połowa hackerów to rosjanie już nie wspominając. w Rosji jest troche biednie (poza ...
Dział analogowych lustrzanek 2004-12-04 00:08:22
by olektrolek
Re: Wszystko w jednym
[quote]Sigma 18-200mm przy dobrym świetle nieźle spisuje się...[/quote] a ja mam wrażenie że brak ...
Dział analogowych lustrzanek 2006-07-17 16:35:51
by olektrolek
Re: wybór aparatu cyfrowego
Ja Ci mogę odradzić ... i doradzić biggrin ..mówię o aparacikach z automatyką - takie do ...
Dział cyfrowych kompaktów 2004-11-14 17:03:52
by olektrolek
Re: wybór aparatu cyfrowego
Najbardziej w tym aparaciku podoba mi się wygląd biggrin Bo zwygląda jak nie-kompakt, czyli ...
Dział cyfrowych kompaktów 2004-11-14 17:56:47
by olektrolek
Re: Ochrona wyświetlaczy LCD w aparatach cyfrowych.
[quote]powiem szczerze że kupiłem za 5 pln folię na największy wyświetlacz komórki jaki był ...
Dział cyfrowych kompaktów 2004-11-28 17:02:43
by olektrolek
Re: wybór aparatu cyfrowego
[quote]polecam Canony z serii A. Są przyzwoite, a co ważne cena nie jest przerażająca. mają niektre ...
Dział cyfrowych kompaktów 2004-11-28 20:03:38
by olektrolek
Re: wybór aparatu cyfrowego
to Z1 nie mieści się w 1500?
Dział cyfrowych kompaktów 2004-11-28 20:42:56
by olektrolek
Re: Kręcenie filmów a żywotność matrycy.
[quote]Nie do konca podzielam twojej opini. Wydja mi sie ze matryca w kompaktach pracuje caly czas, ...
Dział cyfrowych kompaktów 2004-12-03 09:28:53
by olektrolek
Re: Ochrona wyświetlaczy LCD w aparatach cyfrowych.
[quote]co do folii to moze i daja jakies zabezpieczenie przed porysowaniem lcd, ale jak dla mnie to ...
Dział cyfrowych kompaktów 2004-12-03 16:11:40
by olektrolek
Re: Pstrykanie na mrozie
moim zdaniem wyświetlacz może trochę wolniej się odświeżać - nie jest to wielki problem, ale ...
Dział cyfrowych kompaktów 2004-12-12 10:17:37
by olektrolek
Re: Wpływ zwiększania mpix na jakość zdjęć
wczoraj nieźle NaJsztub przedstawił Biedronę w swoim przepytywaniu.
Dział cyfrowych kompaktów 2005-01-24 11:17:42
by olektrolek
Re: Zmiana wielkośći pliku.
[quote]Poszukuję jakiegoś prostego programiku do zmniejszana pikselków. Mam jakieś rozbudowane, a ...
Dział cyfrowych kompaktów 2005-01-26 12:36:08
by olektrolek
Re: Zdjecia portretowe - pozy modeli
[quote]Jakiś czas temu dostałem dokument pdf z pozami modeli pomocny przy aranżacji zdjęć ...
Porady do wykonywania zdjęć 2004-12-21 10:25:42
by olektrolek
Re: Amatorskie studio foto
no cóż - podczas grzebania przy prawach dodawania załączników przecholowałem .. biggrin teraz ...
Porady do wykonywania zdjęć 2005-01-12 22:26:20
by olektrolek
Re: Ślub czyli pstryki na zlecenie
[quote]W D50 jest kilka profili kolorów "Optimize image" nigdy nie wiem jak się z nimi ...
Porady do wykonywania zdjęć 2006-12-28 10:00:22
by olektrolek
http://art.fotogalerie.pl
propozycja rozbudowy serwisu: Dodajemy nową cechę do fotki - "ART". nowa ...
Kategoria ART 2006-07-17 22:18:41
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote]Zrób funkcję : " zgłoś pracę do galerii ART", a na forum dział dla userów galerii ...
Kategoria ART 2006-07-17 22:39:12
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote] A może zmienić sposób oceniania zdjęć, tzn zamiast minusów i plusów wprowadzić jakąś skalę ...
Kategoria ART 2006-07-18 09:13:32
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote]proponuje możliwość zaznaczania w momencie wgrywania fotki, czy ma się ona znaleśc w ...
Kategoria ART 2006-07-18 10:27:41
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
hmm, to może tak. fotka która jest w poczekalni: - nie jest widoczna normalnie w serwisie, nie ...
Kategoria ART 2006-07-18 12:31:53
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote]- dostep do poczekalni ART mają wszyscy - na fotki w poczekalni mogą głosować tylko Ci ...
Kategoria ART 2006-07-18 14:09:01
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote] pomyślalbym jeszcze nad zablokowaniem punktacji to mimo wszystko zrobi przesiew[/quote] ...
Kategoria ART 2006-07-18 15:35:35
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote] bardzo dobrym pomysłem był Blog... pozdr[/quote] a ja jestem nieco zawiedziony - ...
Kategoria ART 2006-07-18 16:38:23
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote]..... 4. Gdy uzbiera się 10 art-forumowiczów (art-forumowicz to taki, który zgromadził w ...
Kategoria ART 2006-07-18 22:17:03
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
powoli rusza, juz mozna typować swoje fotki do ART podczas dodawania fotek, juz mozna rowniez ...
Kategoria ART 2006-07-26 21:50:14
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote].... Dopóki nie uzbiera się grono art-forumowiczów, pierwsze foty do galerii art akceptują ...
Kategoria ART 2006-07-26 23:18:56
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote]a można jakieś zdjęcie które już na galerii przenieść do poczekalni?[/quote] dziś dorobię ...
Kategoria ART 2006-07-27 09:50:45
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote]Właśnie miałem napisać komentarz pod jednym ze zdjęć, ale się okazało żem niegodny tego ...
Kategoria ART 2006-07-27 12:10:24
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]...Wszystkie kontry musza byc umotywowane... .Komentarz minusujacego jrst tak samo widoczny ...
Kategoria ART 2006-07-28 00:07:29
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Nie jestem pewien czy nie zaszla pomyka w rozumowaniu. Autor wysyla zdjecie do kategorii ...
Kategoria ART 2006-07-28 09:12:57
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Szfie... po powrocie z poczekalni do zwykłej galerii niech komenty pod zdjęciami ...
Kategoria ART 2006-07-28 10:12:15
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Tja wypada pogratulowac wprowadzonej zmiany.Milo mi ze moja szczekanina mz.odniosla ...
Kategoria ART 2006-07-28 10:46:37
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote] ale, jak oddawałam głos , pisało iż to trzeci minus i zdjęcie zostaje usunięte z galerii ...
Kategoria ART 2006-07-28 15:01:31
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]dzis rano ok. 9:00 zagłosowalem na fotke Kobry "Ojcze Nasz". Jest godzina 16:38 a ...
Kategoria ART 2006-08-01 16:37:28
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Olek mam trouble Problem z głosowaniem: Zakaz głosowania na swoje fotki. takie cus ...
Kategoria ART 2006-08-01 16:38:11
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Myślalem jednie ze w prawym dolnym rogu bedzie pisać jaki jest stan punktów.[/quote] hmm, ...
Kategoria ART 2006-08-01 20:43:41
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]... czy mozna zrobic dla kategori ART [b]następna strona-poprzednia strona[/b]??? dla ...
Kategoria ART 2006-08-03 12:51:31
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote] Zajrzałem do kategorii auto-moto... groza. Nie szkoda miejsca na dyskach? Przecież tam co ...
Kategoria ART 2006-08-09 12:17:12
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Dlaczego po jednym negatywie fota wylatuje z poczekalni????[/quote] zasada funkcjonowania w ...
Kategoria ART 2006-08-20 21:14:17
by olektrolek
Re: Kategoria ART
Podokręcałem sprawy związane z ART: - można dodać do poczekalni fotkę "starą", która ...
Kategoria ART 2006-08-20 22:51:38
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]i jeszcze jedno moze oznaczac jakos specjalnie komentarze dodane gdy fotka byla w ...
Kategoria ART 2006-08-21 00:01:09
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]fajnie ;-) takie tam spostrzezenie fotki w poczekalni powinny byc wyswietlane wg daty ...
Kategoria ART 2006-08-21 00:08:45
by olektrolek
Re: Kategoria ART
Ok, wprowadziłem odpowiednie zmiany: - notuję w systemie powiązanie GŁOSART-KOMENTARZ - w ...
Kategoria ART 2006-08-21 13:59:00
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]jak usunąć swoją fotke z poczekalni ART ???[/quote] w panelu adminitsraycjnym na liście ...
Kategoria ART 2006-08-21 19:39:02
by olektrolek
Re: Kategoria ART
Dodałem kolejne funkcje: Notuję informację kto kiedy i jak głosował oraz przypisuję do takiego ...
Kategoria ART 2006-08-21 22:43:01
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]nie da sie przewijac w poczekalni[/quote] Da biggrin po prostu wszystkie fotki z ...
Kategoria ART 2006-08-21 23:20:00
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Jak mogę podglądnąc historie głosowania? fotka aktualnie jest jeszcze w poczekalni[/quote] ...
Kategoria ART 2006-08-22 09:03:27
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote][quote][quote]Jak mogę podglądnąc historie głosowania? fotka aktualnie jest jeszcze w ...
Kategoria ART 2006-08-22 12:05:21
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Chce ocenić zdjęcie w poczekalni... klikam na NIE biggrin o godzinie 13.50 , i wyskakuje ...
Kategoria ART 2006-08-22 15:07:33
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote]Pisze wyraźnie.. w systemie jest cos zwalone i już !!![/quote] Skoro tak twierdzisz to ...
Kategoria ART 2006-08-23 09:09:51
by olektrolek
Re: Kategoria ART
[quote] Czy możliwe jest zrobienie przycisku "Następne ART" i "Następne z ...
Kategoria ART 2006-08-24 07:19:01
by olektrolek
Re: A może nowe forum : KATEGORIA ART ?
[quote]Tja mz. bdb pomysl.[/quote] założyłem forum
Kategoria ART 2006-08-24 14:49:41
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
mam wrażenie że to wszystko jest...
Kategoria ART 2006-08-24 14:56:45
by olektrolek
Re: http://art.fotogalerie.pl
[quote] PS. postuluję (chyba kolejny raz) aby głosy na NIE, jak również na TAK, były umotywowane. ...
Kategoria ART 2006-08-31 14:15:29
by olektrolek
Re: Co to za sh...
ok, moje dwie propozycje: - piszemy regulamin ART gdzie konkretnie piszemy jakie fotki tam byc ...
Kategoria ART 2006-09-25 21:35:35
by olektrolek
Re: Poczekalnia
dlaczego tak sądzicie?
Kategoria ART 2006-10-09 12:31:52
by olektrolek
Re: Poczekalnia
juz ok, ale prosba o czujnośc - bo przyznaję że nie wiem co to się stało sad
Kategoria ART 2006-10-09 16:00:02
by olektrolek
Re: About Krytyki
[quote]Czy pkt za krytyke zostaną po usunięciu pracy? [/quote] punkty przypisane sa do danego ...
Kategoria ART 2007-02-19 13:26:56
by olektrolek
Re: About Krytyki
[quote]czy te krytyki maja jakąś rotację czy stoi na sztywno "najlepsza". [/quote] ...
Kategoria ART 2007-02-23 18:25:12
by olektrolek
ART - usprawnienia
Poprawiłem mechanizmy głosowania na ART. W tej chwili system "nie przepuści" głosu na ...
Kategoria ART 2007-04-11 08:47:39
by olektrolek
Re: ART - usprawnienia
[quote][quote]Z babskiej ciekawości zapytam : dlaczego TAK, nie wymaga uzasadnienia ? moim ...
Kategoria ART 2007-04-11 16:31:52
by olektrolek
Re: ART - usprawnienia
[quote]coś nidziała sprawnie zdjęcie "polaroid" dostało 6 razy na tak i dopiero ...
Kategoria ART 2007-04-11 19:33:04
by olektrolek
Re: ART - usprawnienia
[quote]ALE shame on you w zasadzie z tego samego powodu , uważam ,że przy głosach na TAK również powinna ...
Kategoria ART 2007-04-11 21:37:24
by olektrolek
ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
W skrócie: Przede wszystkim zmieniamy nazwę z ART na WYRÓZNIONE. To subtelna róznica, generalnie ...
Kategoria ART 2007-04-17 06:25:44
by olektrolek
Re: ART - usprawnienia
no to zapraszam tutaj: ...
Kategoria ART 2007-04-17 06:26:31
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]No tak, widze, ze każdy gada tu swoje. Fajnie się bawicie. laughing[/quote] funkcja ...
Kategoria ART 2007-05-01 11:14:30
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]administratorze zdjecia ktore byly w art niech zostana wyroznione.... zdjecia ktore byly w ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:06:43
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote][quote]funkcja uruchomiona.[/quote] mam 3 pytania: kto moze polecać? kto moze glosowac? ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:16:10
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]Pytanie, czy autor zdjęcia ma jakiś wpływ na to czy jego zdjęcie ma być w WYRÓŻNIONYCH, czy ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:20:04
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] mimo zadanych przez admina pytań w pierwszym poście tego wątku i udzielonych na nie ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:24:05
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]A jak to jest z tym wejściem do Wyróżnionych??.....?[/quote] wrrrr, zapraszam do ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:27:55
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]Hmmm...a co jeśli zdjęcie moim zdaniem kwalifikuje się do wyróżnionych, ale forma i treść ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:33:16
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] Olkutrolku, zapoznałem się z tym, przeczytałem, a najwidoczniej mnie nie zrozumiałeś. ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:36:38
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]to jest moje odczucie ale w wyroznione podniosly poziom galerii przegladam wlasnie ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:38:44
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]Czyli teoretycznie bez zmieniania zasad funkcjonowania ART, bez tworzenia czegoś w zasadzie ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:49:35
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
ok, zwracam Ci rację, faktycznie wspominałes coś o tym, jednak uważam, że te zmiany ktore weszly ...
Kategoria ART 2007-05-01 17:58:01
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] A ten znaczek "art" był IMHO znakomity: ładnie wyglądał i był w fajnym miejscu. ...
Kategoria ART 2007-05-01 18:44:15
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
też bym zostawił
Kategoria ART 2007-05-01 19:04:32
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] I pytanie: jeżeli kilka osób typuje tą samą fotkę to co decyduje? sekundy? kto pierwszy? ( ...
Kategoria ART 2007-05-01 19:55:45
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] a ten dzwoneczek mozna przemianowac na medal jakis czy puchar, bedzie czytelniej[/quote] ...
Kategoria ART 2007-05-01 20:27:10
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote][quote][quote] a ten dzwoneczek mozna przemianowac na medal jakis czy puchar, bedzie ...
Kategoria ART 2007-05-01 20:46:25
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
zawsze można wykorzystać ignory...
Kategoria ART 2007-05-01 22:36:25
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
skoro liczymy już jako wyróżnione "stare" ARTy to i musimy pamietac o starych ...
Kategoria ART 2007-05-01 23:42:42
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]nie jest to rozwiązanie logiczne - nie weszło do art, to nie weszło i już - wyróżnione to ...
Kategoria ART 2007-05-02 08:24:31
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]W końcu z jakiej racji ktoś ma dostawać PUNKTY AUTORA za tak naprawdę fotki, których nie ...
Kategoria ART 2007-05-02 09:17:06
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] Uważam jednak, że Fotogalernicy powinni skupiać się na tworzeniu nowych prac, a nie na ...
Kategoria ART 2007-05-02 10:01:54
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] Nadal nie mam prawa pisać komentarzy pod swoją fotką... worried[/quote] To oczywiscie ...
Kategoria ART 2007-05-02 18:45:08
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] I wydaje mi się, że liczba fotek spadnie z czasem. Jak już wszystko bedzie przegrzebane ...
Kategoria ART 2007-05-02 19:40:10
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote][quote][quote] Nadal nie mam prawa pisać komentarzy pod swoją fotką... worried[/quote] ...
Kategoria ART 2007-05-02 19:53:04
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] To jak z tym ocenianiem? - za tekst polecenia -za sam fakt polecenia (argumentacja nie ...
Kategoria ART 2007-05-02 21:14:54
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]W poczekalni jest 2 razy ta sama fotka szarejmyszy, raz polecona przeze mnie z (galerii ...
Kategoria ART 2007-05-03 09:34:34
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] Moze trzeba by jedynie jakos rozwiazac kwestie co zrobic gdy autor nie chce by jego fotki ...
Kategoria ART 2007-05-03 17:30:18
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] Olkutrolku, ale to nie jest rozwiązanie. Są tutaj osoby, które nie chcą aby ich zdjęcia ...
Kategoria ART 2007-05-03 23:02:38
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] Nie chcą żeby zablokowano im możliwość oceniania i komentowania przez tych, którzy do tego ...
Kategoria ART 2007-05-04 08:41:54
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote][quote][quote] Zlikwiduj jeszcze blokade komentowania i oceniania zdjęć w ...
Kategoria ART 2007-05-04 10:59:48
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]a co bedzie ze starym ARTem??[/quote] fotki ART = fotki WYRÓŻNIONE nie fair było by ...
Kategoria ART 2007-05-04 19:19:56
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]Generalnie nie widać nic , oprócz prób dorabiania sie punktów na cudzych fotach.[/quote] ...
Kategoria ART 2007-05-05 09:25:01
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] ...poruszę temat który już był poruszany i pewnie jeszcze będzie. Dobrym rozwiązaniem ...
Kategoria ART 2007-05-06 13:11:43
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]Czy autor fotografii, ktora dostala się do grona ART może być o tym informowany? pozdr ...
Kategoria ART 2007-05-09 21:03:20
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]spodziewałem się tego... jak najszybciej założyć blokade głosowania osób np. bez min jednej ...
Kategoria ART 2007-05-09 21:10:15
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]System naliczania punktów autora za polecenia do wyróżnionych NIE działa prawidłowo - ...
Kategoria ART 2007-05-10 12:29:21
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote]System naliczania punktów autora za polecenia do wyróżnionych NIE działa prawidłowo - ...
Kategoria ART 2007-05-10 15:25:38
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] no właśnie, dlaczego?[/quote] błąd był.. już naprawione
Kategoria ART 2007-05-14 10:03:20
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote] Mi już troszku zaczynają się mieszać moje fotki. Zglaszane są po kilka razy te same i ...
Kategoria ART 2007-05-14 19:50:39
by olektrolek
Re: ART., nowe zasady funkcjonowania - Propozycja(!)
[quote][quote][quote][quote]powtarzam : [quote]w poczekalni przy dodaniu komentarza nie mozna ...
Kategoria ART 2007-05-17 07:01:23
by olektrolek
Re: termin minął cztery miesiące temu
[quote]A propos adminie, jak tam przenosiny na nowy serwer???[/quote] Robi sie, do gwiazdki sie ...
Kategoria ART 2007-11-20 14:16:01
by olektrolek
Re: nockairu
[quote] Nie rozumiem tej całej "wojny". Osobiście jestem tu z oczywistych względów, żeby ...
Kategoria ART 2008-06-19 01:26:20
by olektrolek
confused (OT) co potrzeba aby zrzucić mDV na DVD?
Witajcie, mam sporo materiału na miniDV - chciałbym przenieść te filmy na płyty DVD. ...
Dział akcesoriów foto 2005-02-13 09:29:28
by olektrolek
Re: (OT) co potrzeba aby zrzucić mDV na DVD?
[i]Voila:[/i] http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_72619.html
Dział akcesoriów foto 2005-02-13 21:11:19
by olektrolek
Re: ostrzegam przed sprzedającym na Allegro!
[quote]Kochani! Już nie raz przekonałam się, że super sprzedawcy na Allegro nie są tacy ...
Dział akcesoriów foto 2006-02-12 17:07:55
by olektrolek
Re: pytanie o sigme 170-500
z tego co się wczytałem w oboiektywy - to nie podoba mi się tak wielki zakres. tak duze ...
Dział akcesoriów foto 2006-09-04 21:39:13
by olektrolek
Re: Laptop
DELL lattitude d630, 2GB ram i matryca 1440/900px mam tot od jakiegos czasu i jak dla mnie ta ...
Dział akcesoriów foto 2008-03-24 23:34:29
by olektrolek
Re: Programy do panoram.
[quote]Zdecydowanie lepiej wolę robić zdjęcia niż ślęczeć przy ich obróbce, zresztą to widać :-) ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2004-11-26 00:32:48
by olektrolek
Re: szukam programu fotostation 4,5
[quote]A jutro na pewno pogoda się zrypiesad,ostatnio zawsze tak jest jak mam wolne...[/quote] ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2005-01-08 11:33:17
by olektrolek
Re: Z jakim rozszerzeniem najlepiej???
Hmm - Obracanie fotki jest obróbka bezstratną. Poza tym przepisaując z JPG na BMP zyskujsz tylko ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2005-01-11 17:09:51
by olektrolek
Re: Zmiana wielu zdjec z zachowanie struktury folderów
popieram, kiedyś przez pół dnia przeczesałem nim 38 tys plików (skalowanie) - było OK
Porady do programów fotoedycyjnych 2005-02-19 01:00:08
by olektrolek
Re: Jak korzystaç z Macintosha?
[quote]sad Podoba mi si´ strona Fotogalerie. Zamieszczam i oglàdam ró˝ne zdjàtka. Sà jednak ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2005-02-20 14:09:42
by olektrolek
do wszystkich publikujących TUTORIALE
Przy publikowaniu tuoriali często potrzeba zamieszać fotki. abyście nie marnowali miejsca na ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2006-01-20 22:11:34
by olektrolek
Re: do wszystkich publikujących TUTORIALE
zatem czekamy na tutoriale!
Porady do programów fotoedycyjnych 2006-01-31 22:07:27
by olektrolek
masowe podpisywanie fotek - jaki program?
Witajcie, Szukam programu freeware, ktory pozwoli nanieść własny tekst na fotki w dowolnym ich ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2006-02-12 13:31:02
by olektrolek
Re: W jakim rozmiarze wstawiac zdjecia na FG?
[quote]Kilka moich ostatnich zdjęć na FG po wstawieniu na FG straciło na jakości..co niestety ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2006-05-23 22:34:26
by olektrolek
Edycja NEF - jakim programem?
W zestawie do d50 mam koszmarny w działaniu Picture Project. Czy oprócz PS i gimpa ktoś może ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2006-09-18 16:11:40
by olektrolek
Re: odbitki
[quote] ja mam monitor 19" i rozdzielczość 1280x1024 i jak wcisnę F11 to nawet pionowa ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2007-08-11 20:56:04
by olektrolek
Re: Gratuluję
zdjecie usunalem Ja Powod usuniecia: byl to zrzut ekranu z innego portalu fotograficznego. ...
Porady do programów fotoedycyjnych 2007-11-13 23:12:43
by olektrolek
Re: Moderowanie
a ja pomysle o funkcji ZGLOS TA FOTKA DO MODERATORA-cos takiego jak na tym forum, czerwona buzka po ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2005-09-16 06:50:26
by olektrolek
Re: a kto jest moderatorem?
moderatorow jw serwisie jest w tej chwilimkilku , [b]tu przy okazji pragne im podziekowac za ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2005-09-16 06:59:52
by olektrolek
Re: sprawa do administracjii
[quote]czekamy więc na reakcję Admina - wiadomo jaką...pozdrawiam[/quote] fotki autorstwa ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2005-10-12 06:16:38
by olektrolek
Re: ZGROZA
[quote]...by dać możliwość moderatorom kasowanie tego typu zdjęć...[/quote] i tak też się stało ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2005-11-01 18:18:20
by olektrolek
Re: ZGROZA
[quote]ja już dałem żółtą , moim zdaniem też do skasowania ..brak smaku w przekazie , mizerna ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2005-11-02 22:10:55
by olektrolek
Re: Podwójne , lub potrójne konta...
Dla mnie i serwisu nie ma znaczenia duplikowanie konta...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2005-11-22 15:33:09
by olektrolek
Re: Uwaga wasze fotki, na stronie reala
[quote]A może by tak Olektrolek umieścił stały link na stronie głównej FG do Realgalerii. Może ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-01-26 18:32:04
by olektrolek
Nowy Moderator
Powitajmy SzarąMyszę, od dziś dostała OKO biggrin
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-01-26 18:33:02
by olektrolek
Re: MOTO - BZDETY!
1. wolałbym nie dodawac mozliwosci kasowania od razu całej galerii - boje sie ze w ten sposób mozna ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-01-29 08:39:05
by olektrolek
Re: MOTO - BZDETY!
[quote]Prawo typowania takich galerii powinni mieć także Architekci Serwisu.[/quote] a kto to taki ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-01-29 14:29:24
by olektrolek
Re: PROŚBA!
[quote]Wydaje mi się że: 1. Aby komentować trzeba zbyt wiele zrobić (w innym wątku dobrze napisała ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-05 20:43:34
by olektrolek
Re: PROŚBA!
[quote]no właśnie. wszystkie konta, na ktore ich właściciel nie zalogoal się przez ostatnie pół ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-07 00:05:35
by olektrolek
Re: Moderatorzy
[quote]Jak czytam takie wersety i utyskiwania na moderatorów, to tak mi się marzy abym ja nim ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-12 15:47:46
by olektrolek
confused Re: Moderatorzy
[quote] ...wprowadzenie funkcji moderatora, moim zdaniem, nic nie zmieniło. chłam dalej się ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-12 15:51:44
by olektrolek
Moderatorzy - mocniejsze uprawnienia
W związku ze związkiem zwiększamy uprawnienia moderatorów: - kasowanie fotek - jednym ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-12 17:06:03
by olektrolek
Re: Moderatorzy - mocniejsze uprawnienia
dopuszczenie do komentaowania następuje po 7miu dniach - automatycznie.
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-12 19:32:01
by olektrolek
Blokowanie komentowania
Moderatorzy mają teraz możlwiość blokowania prawa do komentowania. Blokowanie komentarzy będzie ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-12 22:48:24
by olektrolek
Re: Moderatorzy
[quote]...to nieszczęsne oko ...[/quote] Ok, może pomyślmy nad tym aby może nie pokazywać OKA?
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-13 11:10:36
by olektrolek
Re: Moderatorzy
Oczywiście nie przyrównuję się do Google. ale tam moderatorzy działają na zasadzie wolontariatu. ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-02-13 19:08:32
by olektrolek
takie fotki nie powinny być wycinane
...a były confused http://fotogalerie.pl/fotka/2533721120824789693 ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-03-14 10:21:39
by olektrolek
Re: takie fotki nie powinny być wycinane
OK przyznaje że nie ogładałem w oryginalne (tzn nie sprawdzałem ropzmiarów). jesli było tak jak ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-03-14 11:53:35
by olektrolek
Panel dla Moderatorów - reaktywejszyn ;-)
po chwilowej przerwie przywróciłem możliwość moderowania fotek, ponieważ linki przy fotkach ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-03-28 00:03:18
by olektrolek
Re: Panel dla Moderatorów - reaktywejszyn ;-)
komentarze zostały w starym miejscu, bo tam akurat obecność linku USUŃ nie stanowi problemu. ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-03-28 10:11:33
by olektrolek
Re: Moderatorzy
[quote][quote]bo tu się zamieszcza fotografie, a nie rysunki?[/quote] Żwirko na moderatora. Bo ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-04-04 22:51:57
by olektrolek
FW..
z treści zorzumiałem, że są zastrzeżenia do moderowania. zatem przekazuję. biggrin [code] Ty ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-04-06 06:58:38
by olektrolek
Re: Panel dla Moderatorów - reaktywejszyn ;-)
[quote]Może tak wyskoczę z propozycją nie w tym wątku co trzeba, ale.. Czy nie dałoby się ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-04-06 22:12:44
by olektrolek
Moderowanie a PROFI
poruszam tą istotną kwestię ponieważ ostatnio miałem dość przykrą kwestię z jdenym Autorów, Otoż ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-04-26 22:26:25
by olektrolek
Re: Moderowanie a PROFI
hmm, no jest tutaj pewna sprzeczność, ale ta korespondencja skłoniła mnie do takich wnioskow: ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-04-26 22:58:24
by olektrolek
Re: Moderowanie a PROFI
hmm, obecnie jestem na takim etapie w kontakcie z userami FG, ze nie zalezy mi na kolejnym ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-04-26 23:06:13
by olektrolek
Re: Moderowanie a PROFI
jak napisałem wczesniej - bedę dążył do zwrotów kosztów wykupienia profi i wymówienia mu ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-04-26 23:59:55
by olektrolek
Re: Apropos Moderatoros ..
[quote] Kilku Fotogalerników bawi sie znakomicie wyciagając zdjęcia typowo komercyjne.. jakieś ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-05-24 09:02:06
by olektrolek
info o przywróceniu fotki
przywróciłem fotkę: http://fotogalerie.pl/fotka/2631861146080445438 która została skasowana za ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-05-28 10:23:16
by olektrolek
Re: info o przywróceniu fotki
[quote][quote]przywróciłem fotkę: http://fotogalerie.pl/fotka/2631861146080445438 która ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-05-28 16:07:32
by olektrolek
Re: info o przywróceniu fotki
[quote]....może trzeba zmienić regulamin , nie mówię tego złośliwie , ale po to żeby był jakiś ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-05-28 19:25:07
by olektrolek
Re: Usuwanie galerii - problem
[quote]Nie bardzo chce dzialac nowe narzedzie :\[/quote] ok, działa
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-08-15 10:46:08
by olektrolek
Re: PNG
PNG - permanentnie nielubiany gość? biggrin
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-08-24 07:09:51
by olektrolek
hmmm - dosc podobne
ta fotka: http://fotogalerie.pl/fotka/2533721112640867733 wisi od kwietnia 2005 i ta fotka: ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-13 00:00:10
by olektrolek
angry Auto - moto, wycinamy!
zauwazyłem ostatnimi czasy powrót fotek z cyklu MOTO SPOT W MODLINIE no i pochodne galerie typu ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-18 14:18:00
by olektrolek
Re: Auto - moto, wycinamy!
[quote]..... nadmieniam iz zadnych zgloszen nie bylo, niestety.[/quote] dlaczego Cię to martwi?
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-18 16:08:24
by olektrolek
Re: Kaner zablokował komentarze
Kaner od wczoraj nie pisze komentarzy - myślę, że jest to sygnał że wszyscy chcemy zakońćzenia tego ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-21 20:18:07
by olektrolek
Re: znowu??
[quote][quote]Znów wstawiła swoje "AKTY"[/quote] wnosze o całkowitą blokadę tego ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-25 21:15:57
by olektrolek
Re: Ekshibicjonizm czy dziwny nowy obyczaj
Treść fotek nie łamie regulaminu. Z tego powodu fotki nie powinny byc kasowane. natomiast złe ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-27 17:22:59
by olektrolek
Re: znowu??
tresc fotek nie łamie zasad regulaminu - fotki nie są ordynarne w przekazie itp... Natomiast ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-27 17:30:28
by olektrolek
Re: Ekshibicjonizm czy dziwny nowy obyczaj
[quote]...żeby Ona jeszcze choć ładna była..... sad cool stolo cool[/quote] nie no tak ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-27 17:31:25
by olektrolek
Re: Znikają moje albumy z fotkami z moich zlotów...
[quote]Właśnie przeczytałem na nowo regulamin, i widzę że pojawił się w nim zakaz wrzucania ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-27 17:32:37
by olektrolek
nieetyczne zachowanie Autora OBSERWATOR
Uzytkownik wykorzystał fotogalerie do zareklamowania innego portalu - galerii interentowej ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-27 17:35:45
by olektrolek
Re: Ekshibicjonizm czy dziwny nowy obyczaj
...bo to wszystko nie mieści się nawet w głowie Kofana Anana. biggrin
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-09-28 09:29:02
by olektrolek
Re: moje zwidy i przywidzenia
[quote]ciągle mi się wydaje że ktoś ingeruje w dostępność fotek,.....znikneło sformułowanie:nie bo ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-10-22 10:45:16
by olektrolek
Re: Akty
[quote]Może Przemysław Bujko zechce wyrażnie określić swoje stanowisko dla kogo to FG i po co ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-10-30 09:46:04
by olektrolek
Re: Akty
Witam, Nie planuję wprowadzać zmian które w tym wątku proponuje pani Lucyna Piórkowska (@lucynek). ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-10-30 10:15:47
by olektrolek
Re: Akty
[quote]że większość aktów na FG prezentowanych nie nadają się do oglądania przez dzieci, a dzieci ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-10-30 15:24:54
by olektrolek
Re: Cenzura...
[quote]Ponieważ Administrator nie zamierza nic zmienić w kwestii poruszanej w wątku, to są moje ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-10-30 20:14:59
by olektrolek
Re: moje zwidy i przywidzenia
Potwierdzam: Komentowanie przez @bandziol... zostało zablokowane przez Moderatora. Dlaczego? ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-11-11 10:06:52
by olektrolek
Re: moje zwidy i przywidzenia
mysle ze nie stać nas na trzymanie archiwum postów będących "dowodem winy". To, że ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-11-14 19:06:41
by olektrolek
Re: Groźby Indsbowara
[quote] Widziałem Olkatrolka,nawet piwsko z nim piłem,nie przypominam sobie żeby miał lisią ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-12-12 21:24:46
by olektrolek
Re: Groźby Indsbowara
[quote] (wrzesiań, październik, listopad, grudzień" biggrin[/quote] wiem wiem wiem biggrin ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-12-12 21:27:59
by olektrolek
Re: PW - na ile sobie można sobie pozwolić?
[quote]Myślę, że lalę należy wykasować z FG i tyle raised eyebrow [/quote] Konto zostało wykasowane. ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-12-16 09:17:58
by olektrolek
Re: Groźby Indsbowara
[quote].... Czy będzie dalszy ciąg? Ja chcę jeszcze![/quote] A ja juz nie ;-)
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2006-12-16 09:30:09
by olektrolek
Re: filtr komentarzy
Na stronie głownej oraz na stronie osatnio dodanych komentarzy pokazuja się komentarze do fotek ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2007-01-19 17:26:41
by olektrolek
Zadania moderatora:
[b]Zadania moderatora:[/b] (edit: 22 luty) Zadaniem moderatora jest dołożyć starań aby treści ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2007-02-13 13:03:03
by olektrolek
zasady kategoryzacji ALBUM/AMBITNE
[b]Uwagi ogólne[/b] Kategoryzacja obejmuje całe galerie - wszystkie fotki w danej galerii ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2007-02-13 13:41:00
by olektrolek
Re: Zadania moderatora:
[quote][quote][b]Zadania moderatora:[/b] [b]Kategoryzacja galerii AMBITNA/ALBUM: [/b] ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2007-02-13 14:46:58
by olektrolek
Re: Zadania moderatora:
[quote]http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=122649 Z tego co przeczytałem to zdjęcie jest ...
Moderowanie treści publikowanych w serwisie 2007-02-13 14:50:33
by olektrolek
Posty: 1473   Stron: 8   [ 1 2 3 4 5 6 7 8 | Nastepna strona ]